* What's in my bag |Τι έχω μέσα στην τσάντα μου! *

Τρίτη, Αυγούστου 11, 2015

Σε αυτό το post θα δεις τι έχω μέσα στην τσάντα μου και αυτά που θέλω να έχω μαζί μου κάθε φορά που βρίσκομαι έξω!

Για μία βόλτα ή για ένα καφέ επιλέγω τα παρακάτω!!


*Τσάντα - Bershka





*Πορτοφόλι - Stradivarius




*Νεσεσέρ - Lazy Dayz Designs





*Γυαλιά - Carrera





Ημερολόγιο - My Little Box




Ας δούμε τι έχω μέσα στο νεσεσέρ!

1.Batiste - Dry Shampoo



Τα μαλλιά μου σίγουρα θα χρειαστούν λίγη φρεσκάδα και όγκο μέσα στην ημέρα, οπότε ένα ψέκασμα αρκεί!

Μπορείς να διαλέξεις το άρωμα που θέλεις να μυρίζουν τα μαλλιά σου!!
Το δικό μου μυρίζει λουλούδια και φρεσκάδα!!
Ρίξε μια ματιά εδώ και θα βρεις αυτό που σου αρέσει!!


2.Eos - Lip Balm


Εκπληκτικό προϊόν από Eos!
Μυρίζει υπέροχα και ενυδατώνει σε βάθος! Όσο για την συσκευασία δεν υπάρχουν λόγια!
Το παράγγειλα από το εξωτερικό αλλά μπορείς να αποκτήσεις το δικό σου εδώ!!
Απλά το λατρεύω!!


3.Body Butter - Vanilla





Πιστεύω πως χρειάζεται να έχεις στην τσάντα σου ένα body butter σε μικρό μέγεθος για κάποιες στιγμές που θα το χρειαστείς!!

Το συγκεκριμένο το πήρα από το Glowbox και μπορείς να το δεις εδώ!



Τέλος, μέσα στο νεσεσέρ μου έχω δύο αρώματα!!

Το ένα είναι ένα λαδάκι σώματος από Ast Products!


Το άρωμά του έχει μεγάλη διάρκεια αλλά ταυτόχρονα ενυδατώνει την επιδερμίδα!!
Το έχω βολευτεί αρκετά το συγκεκριμένο προϊόν!!

Μπορείς να αποκτήσεις το δικό σου εδώ στο άρωμα που επιθυμείς!!



Και το άλλο είναι ένα eau de toilette από Yves Rocher, επίσης με άρωμα βανίλια!





Αυτά βρίσκονται μέσα στην τσάντα μου!

Ποιο είναι το αντικείμενο ή προϊόν που θέλεις να έχεις πάντα μαζί σου;

You Might Also Like

2 σχόλια

Subscribe