Hair Protection

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 17, 2013

Καλησπέρα Beautyholics,


Ποια δεν θέλει να έχει μεταξένια μαλλιά και προστατευμένα από την θερμότητα και από τις κρύες μέρες που έρχονται..?(λέμε τώρα)


Μετά από τόση ταλαιπωρία το καλοκαίρι..από τον ήλιο,από τα διάφορα χτενίσματα κτλ σίγουρα είναι άτονα,αφυδατωμένα και ειλικρινά αν είχαν στόμα το μόνο που θα έλεγαν θα ήταν "ΒΟΉΘΕΙΑ"!!!


Πριν από κάθε στέγνωμα με πιστολάκι να χρησιμοποιείτε ένα spray κατά της θερμότητας!!Αυτό θα τα προστατεύσει από την υψηλή θερμοκρασία!!Ειδικά αν χρησιμοποιείτε κάποια τοστιέρα,ισιωτική ή ψαλίδι για μπούκλες τα μαλλιά το χρειάζονται πολύ!!


Αν και τα δικά σας μαλλιά φριζάρουν και δεν ισιώνουν τέλεια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο λαδάκι λείανσης και θρέψης που θα τα κάνει κατά κάποιο τρόπο να "γυαλίσουν",να ισιώσουν πολύ πιο εύκολα και θα αφήσει τα μαλλάκια σας πολύ πολύ απαλά!!




Αυτά είναι που σας προτείνω!!








1.WELLA PROFESSIONALS 




Spray προστασίας από την θερμότητα!







2.Schwarzkoph GLISS



Καθημερινό Ελιξίριο για απαλότητα,λάμψη και θρέψη!!
Χρησιμοποιείτε πριν ή μετά το λούσιμο!!
Μόνο για τις άκρες των μαλλιών!!






3.AVON Advance Techniques Hair Care


Serum για τις ξηρές άκρες!!







4.AVON Advance Techniques Styling


Spray προστασίας από την θερμότητα!!





5.AUSSIE Take The Heat *Αγαπημένο*



Κρέμα προστασίας από την θερμότητα!!
Πραγματικό Θαύμα!!
Τέλειο άρωμα!!Τέλειο αποτέλεσμα!!ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΆΦΩ ΆΛΛΟ!!
Αν δεν το έχετε δοκιμάσει αξίζει να του δώσετε μία ευκαιρία!!
Δεν το αλλάζω!!





6.NIVEA Intense Repair




Κρέμα Θρέψης+Αναδόμησης για εύκολο χτένισμα!!
Μαλλιά απαλά σαν μετάξι!!





7.Schwarzkopf GLISS



Εντατική επανόρθωση κατά του σπασίματος της τρίχας!!
Θρέφει τα μαλλιά και ενισχύει τη δομή της τρίχας,χωρίς να τα βαραίνει!!





Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ!!
Κάποια συστηματικά,κάποια άλλα πιο σπάνια!!




Πως σας φάνηκαν?
Έχετε να μου προτείνεται κάποιο άλλο λαδάκι ή spray?

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Πολύ ωραία φαίνονται όλα!! Με έχεις βάλει σε πειρασμό με την περιγραφή σου για το AUSSIE Take The Heat! Εγώ χρησιμοποιώ το σπρέι κατά της θερμότητας από την Syoss και το λαδάκι Extraordinary Oil της Elvive το οποίο συνιστώ ανεπιφύλακτα! Μου το είχε προτείνει η κομμώτρια μου και το έχω αγαπήσει!!
    Φιλιά, http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!!
      Πρέπει να το δοκιμάσεις!!
      Θα δοκιμάσω και αυτά που μου είπες
      αλλά πραγματικά θα το λατρέψεις!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα! Διαβάζοντας το ποστ σου έχω περιέργεια να δοκιμάσω το Gliss.
    Έχω το λαδάκι της Avon για τις ξηρές άκρες, κάνει δουλειά, αλλά το έβαλα στην άκρη γιατί ερωτεύτηκα το άλλο που έχει με Αργανέλαιο. Μπαίνει σε όλο το μήκος των μαλλιών, σε νωπά ή στεγνά και τα κάνει πολύ απαλά, καθόλου λιπαρά και γυαλίζουν! Εμένα μου αρέσει και το άρωμα που έχει.
    Να το δοκιμάσεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe